czwartek, 18 kwietnia 2013

IMANY - 16.04.2013 Poznań, Sala Ziemi


IMANY, hebanowa piękność koncertuje w Polsce przy pełnych salach, jedni twierdzą, że to kolejna, może wygładzona wersja AYO ... była modelka, fakt przepiękna, repertuar, grzeczny i nobliwy, czy koncert porywający? Ubrane w garnitury towarzystwo na krzesełkach w połowie koncertu wstało, całkiem spora liczba zgromadzonych znała repertuar, słowem koncert udany! Supportował Imany Senegalczyk z akustyczna gitarą - pięknie i skromnie zaśpiewał, choć o 15 min za wcześnie w stosunku do zapowiedzi na stronach organizatora- niejaki Faada Freddy.
 
















































1 komentarz:

  1. Byłam na koncercie i byłam zachwycona
    - mam 53lata i lubię tego typu mmuzykę
    Moim zdaniem, kto przyszedł na koncert, wiedział na co przychodzi i czego się może spodziewać. Bilety nie były tanie, więc jak ktoś chciał posłuchać IMANY na "żywo" to przyszedł.
    Moim zdanie widownia świetnie się bawiła.
    Faada Freddy - też mnie zachwycił.
    Mam nawet płytę podpisaną przez Imany
    (koncert oraz płyta był prezentem od moich kochanych dzieci).
    Do tej pory słuchałam jej tylko w internecie (w radio "leci" rzadko).

    OdpowiedzUsuń