niedziela, 7 września 2014

IQ - 30.08.2014.Inowrocław, Teatr Letni, INO-ROCK Festival


IQ

Progressive Rock


Paul Cook - Drums
Neil Durant - Keyboards
Tim Esau - Bass
Michael Holmes - Guitar
Peter Nicholls - Vocals


To właśnie weterani progresywnego rocka z IQ zamykali tegoroczny festiwal w Inowrocławiu. Nadzieje na doskonały set nieco zawiódł brak magii w tym występie. Nie wiem , po prostu w połowie koncertu przestałam zauważać przejścia do następnych utworów. Wdarła się monotonia i jakaś nieokreślona nuta rutyny. Mimo doskonałego warsztatu i umiejętności wokalnych solisty, nie udało się im jako grupie odtworzyć tego, co pokochałam z ich płyt. Może byłam zmęczona, może nie umiałam docenić tego występu, może nie byłam przygotowana na całą lawinę muzyki na tegorocznym festiwalu? Zabrakło energii, mocy przekazu i odrobiny entuzjazmu wykonawcom.
Do następnej edycji INO-ROCK być może zmienię zdanie, póki co zostawiam WAS z kadrami kończącymi serię festiwalowej relacji. 
Do zobaczenia za rok !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz