sobota, 6 września 2014

HAKEN - 30.08.2014. Inowrocław, Teatr Letni, INO-ROCK Festival

 
HAKEN
 Progressive/Metal/Rock

The fellowship of Haken includes:
Charlie Griffiths - guitars
Ray Hearne - drums
Richard Henshall - guitars & keys
Ross Jennings - vocals
Diego Tejeida - keys
Conner Green - bass

Brytyjczycy to już gwiazda festiwalowa, na którą ostrzyłam sobie moje fotograficzne zęby i może dlatego pod względem muzycznym nie mam specjalnie nic do powiedzenia. Skupienie na zrobieniu dobrych zdjęć odebrało mi podzielność uwagi. Usłyszałam niestety bardzo skrajne opinie na temat występu, że nie podołali ciężarowi doskonałych płyt studyjnych, że miało być absolutnie fantastycznie ale ,że dźwiękowcy pokpili sprawę. Oddani fani zaciekle bronią zespołu i właśnie oni, byli zachwyceni!  Naprawdę w tym przypadku nie mogę się wypowiadać. Na szczęście zdjęciowo, moim zdaniem jest nie najgorzej.
Zapraszam na wizualne wspomnienie z występu Haken, zostawiając pole do popisu dziennikarskim specjalistom w tematach samej warstwy dźwiękowej
.










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz