wtorek, 8 maja 2012

XXX-lecie artystyczne Grzegorza Kupczyka


XXX-lecie pracy artystycznej Grzegorza Kupczyka

CETI, LAST WARRIOR, PANZER X , NON IRON, KRUK

Progresja -

Warszawa - 21.04.2012r.

odsłona pierwsza


Jestem tylko kobietą – zacznę nietypowo tę relację i nie będę tego
ukrywać. Mimo iż niekwestionowana gwiazdą wieczoru był Grzegorz
Kupczyk postanowiłam dać upust prywatnemu rankingowi. Wszystko co
boskie już w relacjach oddano jubilatowi G.K, więc nie będę pisać o warstwie muzycznej a, o zupełnie czymś innym. Stworzę ranking najbardziej fotogenicznych postaci na tym koncercie.
Zaczynajmy!!!

Zwycięzcą w tym przeglądzie jest bohater poniższego fotoreportażu.

Spośród całej długiej listy gości Grzegorza mam swojego mistera foto !
A jak! Przecież nikt mi nie zabroni, prawda? Wszyscy fani a przede
wszystkim fanki męskich uroków na scenie przyznają mi rację
oglądając fotogalerię, której bohaterem stał się dla mnie tego
wieczora Andrzej Bronisz – gitarzysta Tipsy Train jak
również projektu z Grzegorzem Kupczykiem mianowicie Last Warrior.
Może nie jestem jakimś biegłym sądowym w zakresie rozróżniania
wirtuozów muzycznych, i raczej rozpatruję ten wątek w kategoriach
„jest moc czy jej nie ma” , a tu była moc ! Andrzej poza tym
fantastycznie gra z obiektywem, wręcz sam prowokuje kadry i wymusza
zainteresowanie fotoreportera! Nie dość ,ze zwierze sceniczne,
kawał przystojnego faceta to i muzyk przedni....a poza scena skromny
niezwykle sympatyczny gość !!!
Tymczasem zostawiam was wszystkich ze zdjęciami !


Pozdrawiam Last Warrior i Tipsy Train z osobna i razem.




CDN 
















































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz